4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
شخصی
پاسخ به چالش

دوستان عزیزم من تو یکی از وب هایی که نویسندم به چالش دعوت شدم..سایت Lovely

Bts..که تو قسمت لینکای وب هست.لطفا سئوالای

چالش رو برین همونجا بخونین..

 

خب از جواب سئوال اول شروع میکنم..
 
 
1_ بنده نازنینم و 15 سال و 6 ماه و 29 روزمه.
 
 
2_گروه های مورد علاقم پسر ..BTS _ 2PM _  TEEN TOP هستن .
 
 
3_ایدل های مورد علاقه پسر ..ایان سامر هالدر.لی جونهو.جین جون کوک.چانجی.علی شادمان و ........
 
 
4_گروه های مورد علاقه دختر...FX _ MISS A
 
 
5_ ایدل های دختر مورد علاقه..کریستال و سولی ( FX ) _ سوزی.مین و جیا ( MISS A) _ نینا دوبرو _ IU و .......
 
 
6_ استان  محل سکونتم .. استان گلستان.
 
 
7_اسم صمیمی ترین دوستام..پرنیا.بهار.عاطفه.مریم.فاطی
 
 .شفق.هورام.سوگند.دانا.محدثه.پردیس.هانا.هما و .....
 
 
8_اسم معلم کلاس اول دبستانم..بی بی قربانی
 
 
9_وضعیتم در حال حاضر.. (خستم خیلی. دیشب نخوابیدم)
 
 
10_در حال حاضر دوس دارم کامپیوترمو بزنم بکشم..چون هر چی میزارم دانلود نمیکنه 
 
 
11_تو اسمون مینویسم..(در مقابل مشکلات سکوت کن.هیچی بهشون نگی خودشون
 
 
روشون کم میشه میرن..تو فقط
 
 یکم باید صبر کنی..)
 
12_جمله مفهومی از خودم..( من اگه اراده کنم به هر چی که بخوام میرسم و هیشکیم
 
نمیتونه جلومو بگیره)
 
13_از طرف اونی عزیزم مریم جون دعوت شدم به چالش..
 
 
ادرس وب هایی که توشون به عنوان نویسنده هستم:
 
 
اول از همه وب خودم و دوستام HTTP://4-BEST-FRIENDS.TK
 
دوم LOVELYBTS.MIHANBLOG.COM
 
سوم  MYBEAUTY-STORY.TK
 
 
کسانیو که به چالش دعوت میکنم : دوست خوبم پرنیا جون..دوستای گلم خواهرای خوشمل هانا و هما..معصومه 
 
 عزیز .سوگند گلم..کوثر جیجر.. و دوست شیطون گلم عاطفه خانوم عزیز

 




ادامه مطلب

نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت10:01---27 اسفند 1393
بیانه اونی
پاسخ: دیگه چی بگم ..درستش کردیم..ولی خب جون نازی دیگه از این کارا نکنیا..وگرنه میکشمتتتتتتتتتتت


sogand
ساعت21:50---26 اسفند 1393
نازی اجی من شمار رو واس مریمم فرستادم تو پست قسمت ای دی لاین
دادم نظر خصوصی ولی باز عمومی شد اجی میگی بش پاکش کنه
پاسخ:سوگندددددددددددد چیکار کردیییییییییییییییییی..وای خدا حالا من چیکار کنم..الان اینا هیشکدومشون جواب نمیدن..مریمم معلوم نیس کجاس..خاک بر سرممممممممم..خودمم نمیتونم پاکش کنم چون پست مریمه.. چی بگم اخه به توووووووووووو..


sogand
ساعت21:39---26 اسفند 1393
خخخخخخخخخخخخخخخ اجی منم دیگ توقعی نمیشه ازم داشت
خخخخخخخخ دستت درد نکنه اونی جونم بووووووووووووووووووس
فداتشم خیالم راحت شد
پاسخ: دختر یکم حواستو جمع کن دیگه..من چی بگم اخه به تو..خیلت تخت..من از اونجوراش نیستیم ابجی..بوس بوس


sogand
ساعت20:29---26 اسفند 1393

میسی اونی جونم اره اونم خوبه از همون طریق بهم بگو اجی این شماره مامانمه از این طریق بهم بگو
اجی بهت اعتماد داشتم دادما میسی میسی بد زود این نظرو بپاک
پاسخ: سوگند سوگند سوگنددددددددددد..دختره اتیش پاره .این نظرو باید خصوصی بدی نه عمومیییییییییییییی..ولی خب من قسمت شمارشو پاک کردم بعد بهت جواب دادم...گلم خیالت تخت..میدونم که این روزا اعتماد سخته ولی بزار خیالتو راحت کنم..میتونی کاملا بهم اعتماد کنی



sogand
ساعت15:28---26 اسفند 1393
سلووووووووووووووم عششقم چطووووووووووووووولی
خوووووووووووووبی
اجی جونم واس داستان یاسی هس پارت بعدش خاک بر سریه من ن ایمیل دارم ن وب میشه تو وب تو بهت بگه رمزو
اشکال نداره
اجی واقعا شرمنده ببخشید
پاسخ: گلم نه چه اشکالی داره..ولی خب یه کار دیگم میشه کرد..ما چون تو وایبر با هم حرف میزنیم چرا بهش نمیگی اونجا رمزو بهم بگه بعدش من بیام تو همین نظر رمزو واست بزارم ها..حالا بازم هر جور مایلی گلم..ولی خب نه چه اشکالی داره خوشگل من..اصلا اشکالی نداره دشمنت شرمنده چرا باید شرمنده باشی اخه؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. ռǟʐǟռɨռ . شنبه 23 اسفند 1393 . 23:9
ABOUT

قدم رنجه فرمودید که اومدید وب ما :) این وب یه جور یادگاری دوستانه است و با عشق دوستانه درست شده .. چند وقته مشغله هامون زیاد شده دیر به دیر اپ می کنیم وبمون رو. ولی خب امیدوارم بازدید بیشتر شه یا حداقل همین روال بازدید رو داشته باشیم و کمتر نشه منتظر نظر ها خوشملتون هستیم . تبادل لینک هم می کنیم ^ـــــــ^ کپی هم می کنید بدون ذکر منبع حداقل یه نظر بذارید. و در اخر امیدوارم لحظات خوشی رو در وب ما سپری کنید با تشکر فراوان: (بهار.نازنین.عاطفه.پرنیا) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وقتی تنها میشوی بدان خدا همه را بیرون کرده تا با تو تنها باشد...
OTHER

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 69717
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 320
تعداد آنلاین : 1



















کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد ِافکت تصاویر